Een nieuw lied

Kindermuziekprogramma

25 september 2024 19:00 19:45
Voorstraat 216, 3311 ET, Dordrecht

Zing! is het kindermuziekprogramma van Kind en Evangelie. D.V. 25 september 2024 zijn we in de Augustijnenkerk in Dordrecht.

Het thema van deze uitzending is "Zing! Een Nieuw Lied". Het kindermuziekprogramma vindt plaats in de Augustijnenkerk in Dordrecht en wordt gepresenteerd door Francina Stolk. Geniet van prachtige muziek door Mark Brandwijk, Jolanda den Houter, Willemijn Middelkoop en kinderkoor Mattanja uit Sliedrecht.

Dit is een mooie gelegenheid om samen met uw kinderen of de kinderen uit uw kerk liederen te zingen tot Gods eer. De deuren openen om 18:30. Niet in de gelegenheid om aanwezig te zijn? De livestream begint om 19:00 uur en duurt tot 19:45 uur. Kijk mee vanuit huis en Zing! mee!