Kindermuziekprogramma 'Zing!' van start

10 september 2024

Op woensdag 25 september 2024 is het zover: de eerste aflevering van het kindermuziekprogramma Zing! van Kind en Evangelie. De uitzending vindt plaats in de Augustijnenkerk in Dordrecht en belooft een muzikale avond vol bijbelse liederen, weetjes en een interactieve muziekquiz.

Het thema van deze aflevering is 'Zing! Een nieuw lied', waarbij kinderen van harte worden uitgenodigd om mee te zingen en te luisteren naar een gevarieerd programma. Muzikale bijdragen komen van pianist Mark Brandwijk, hoboïste Jolanda Blijderveen – den Houter en zangeres Willemijn Middelkoop – de Munnik. Ook het kinderkoor Mattanja uit Sliedrecht verleent zijn medewerking.

Daarnaast wordt er een muziekquiz georganiseerd door Thamar, een van de gezichten van Kind en Evangelie. De presentatie van de avond is in handen van Francina Stolk.

Praktische informatie
De deuren van de Augustijnenkerk openen om 18:30 uur, waarna het programma om 19:00 uur van start gaat. Voor wie er graag live bij wil zijn, is aanmelden mogelijk via de website van Kind en Evangelie.
Kun je niet ter plaatse aanwezig zijn? Geen zorgen! De volledige uitzending is ook via een livestream te volgen.

Mis het niet en Zing! mee op 25 september!